GRAZIANI, Anna Rita
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.115
NA - Nord America 3.604
AS - Asia 2.494
SA - Sud America 322
AF - Africa 74
OC - Oceania 35
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 13.646
Nazione #
IT - Italia 4.907
US - Stati Uniti d'America 3.491
CN - Cina 823
SG - Singapore 718
GB - Regno Unito 518
FR - Francia 338
HK - Hong Kong 314
SE - Svezia 261
BR - Brasile 256
DE - Germania 254
NL - Olanda 160
RU - Federazione Russa 141
VN - Vietnam 119
KR - Corea 95
FI - Finlandia 83
CH - Svizzera 81
TR - Turchia 81
UA - Ucraina 76
JP - Giappone 73
CA - Canada 71
ID - Indonesia 50
ES - Italia 44
IN - India 43
MY - Malesia 42
BE - Belgio 36
BG - Bulgaria 36
MX - Messico 31
AR - Argentina 29
AU - Australia 26
IE - Irlanda 26
NO - Norvegia 25
LT - Lituania 21
AT - Austria 20
BD - Bangladesh 19
PH - Filippine 19
PL - Polonia 19
GR - Grecia 16
MA - Marocco 16
IR - Iran 15
TN - Tunisia 13
IL - Israele 11
IQ - Iraq 11
PK - Pakistan 11
TW - Taiwan 11
KE - Kenya 10
PT - Portogallo 10
EC - Ecuador 9
NZ - Nuova Zelanda 9
ZA - Sudafrica 8
CO - Colombia 7
RO - Romania 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
VE - Venezuela 6
KZ - Kazakistan 5
LB - Libano 5
LU - Lussemburgo 5
PY - Paraguay 5
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 5
AO - Angola 4
CM - Camerun 4
DK - Danimarca 4
NG - Nigeria 4
RS - Serbia 4
SI - Slovenia 4
UY - Uruguay 4
BY - Bielorussia 3
DZ - Algeria 3
HU - Ungheria 3
MZ - Mozambico 3
NP - Nepal 3
TH - Thailandia 3
AM - Armenia 2
BO - Bolivia 2
CI - Costa d'Avorio 2
CL - Cile 2
CR - Costa Rica 2
DO - Repubblica Dominicana 2
EE - Estonia 2
EG - Egitto 2
GH - Ghana 2
HN - Honduras 2
JM - Giamaica 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
LV - Lettonia 2
PE - Perù 2
QA - Qatar 2
SA - Arabia Saudita 2
SV - El Salvador 2
UZ - Uzbekistan 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
BH - Bahrain 1
CY - Cipro 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EU - Europa 1
GA - Gabon 1
IS - Islanda 1
Totale 13.641
Città #
Santa Clara 616
Rome 493
Singapore 458
Hefei 439
Milan 337
Chandler 299
Hong Kong 298
Southend 259
Ashburn 257
Woodbridge 188
Jacksonville 183
Florence 171
Bologna 162
Fairfield 158
Turin 136
Modena 129
Nyköping 129
Naples 122
London 113
Dearborn 107
Beijing 92
Seoul 87
Houston 83
Genoa 78
Ann Arbor 77
Wilmington 71
Los Angeles 65
Padova 65
Tokyo 61
Bari 59
Cambridge 59
Seattle 55
Council Bluffs 46
Moscow 46
Verona 46
Palermo 41
Catania 40
Helsinki 39
Ho Chi Minh City 39
Princeton 37
New York 35
Jakarta 34
Sofia 34
The Dalles 34
Parma 31
Eugene 30
Izmir 30
Hanoi 29
Bremen 28
Brescia 28
São Paulo 28
Buffalo 27
Dallas 26
Redwood City 25
Torino 25
Chicago 24
Bergamo 23
Kent 21
Pescara 21
San Diego 21
Caserta 20
Reggio Emilia 20
Brussels 19
Mexico City 18
Napoli 18
Ancona 17
Dublin 17
Perugia 17
Des Moines 16
Mumbai 16
Amsterdam 15
Boardman 15
Grafing 15
Phoenix 15
Sala Baganza 15
Basel 14
Casablanca 14
Monza 14
Shanghai 14
Venice 14
Frankfurt am Main 13
Kuala Lumpur 13
Pavia 13
Brooklyn 12
Montreal 12
Prato 12
Redondo Beach 12
Sesto Fiorentino 12
Aachen 11
Hamburg 11
Messina 11
Paris 11
Toronto 11
Trieste 11
Biella 10
Columbus 10
Lecce 10
Lucca 10
Nairobi 10
Padua 10
Totale 7.342
Nome #
Lo sviluppo morale 1.362
I Gruppi di Adolescenti sono tutti uguali? Una ricerca sulle diverse motivazioni dei gruppi. 979
Cibo da maschi e da femmine: stereotipi di genere associati agli alimenti in età prescolare 834
CIBO, GIUDIZIO SOCIALE, STEREOTIPI DI GENERE E SOCIAL MEDIA: GLI EFFETTI DEL FOODPORN SU INSTAGRAM 760
Quando la cena diventa pesante: Le conseguenze degli stereotipi di genere a tavola. 551
Le funzioni psicosociali dei gruppi adolescenziali 524
Men and Women Defending Themselves from Political Scandals: Gender Stereotypes and Proneness to Forgive Scandalous Politicians 499
"Nei gruppi conosciamo noi stessi": le funzioni dei gruppi adolescenziali 345
I contesti locali: cenni sul tessuto socio-economico e il mercato del lavoro. Emilia Romagna. 341
Il cibo come veicolo di identità: quando mangiare troppo influenza la preferenza per un genere cinematografico 315
Adolescenti e Morale 284
Impression formation via #foodporn: Effects of posting gender-stereotyped food pictures on instagram profiles 275
Healthy at home, unhealthy outside: Food groups associated with family and friends and the potential impact on attitude and consumption 274
Anche le fotografie hanno un orientamento politico: personalizzazione della politica e categorizzazione delle immagini di propaganda. 271
Ingroup-outgroup perspectives in perceiving group entitativity 261
Looking for the “right” amount to eat at the restaurant: Social influence effects when ordering. 261
I Gruppi Informali di Adolescenti come Promotori di Integrazione e Segregazione Sociale. 255
Perceived Disagreement and Heterogeneity in Social Networks: Distinct Effects on Political Participation 247
VEG*NS’ AND OMNIVORES’ RECIPROCAL ATTITUDES: THE ROLE OF SOCIAL DOMINANCE ORIENTATION, INGROUP IDENTIFICATION, AND ANTICIPATED REPROACH 246
THE PERCEIVED IMPORTANCE OF GROUP FUNCTIONS IN ADOLESCENT PEER GROUPS 244
Right-wing face, left-wing faces: The matching effect in the realm of political persuasion. 242
SO FAR, SO CLOSE: IDENTIFICATION WITH PROXIMAL AND DISTAL GROUPS AS PROMOTORS OF VACCINATION, CONTAINMENT MEASURES AND PRO-SOCIAL BEHAVIORS DURING THE COVID-19 PANDEMIC 229
NESSUNO SI SALVA DA SOLO: IDENTIFICAZIONE NAZIONALE ED EUROPEA COME PREDITTORI DELLE ASPETTATIVE PER IL FUTURO E DEL BISOGNO DI UN LEADER FORTE DURANTE L'EMERGENZA COVID-19 227
Overindulging in food: How overeating may increase women’s preference for stereotyped activities and objects 215
LA PROMOZIONE DEL BENESSERE A SCUOLA: LA DIMENSIONE PSICO-SOCIALE 208
O DESENVOLVIMENTO MORAL DOS ADOLESCENTES/ TRADUZIONE DELLA MONOGRAFIA ADOLESCENTI E MORALE 198
Explaining commitment toward the peer group: the role of group membership functions. 195
Food for Boys and Food for Girls: Do Preschool Children Hold Gender Stereotypes about Food? 191
Adolescents’ peer groups are all alike? A research on the different functions of social identity. 190
Il futuro: aspettative, progetti e preoccupazioni. 186
A psychosocial approach to adolescent deviant behaviour: The relation between social identification functions and social segregation 156
Tra realtà sociale e laboratorio: appunti per lo studio dei gruppi sociali 150
Outside the Laboratory: The Linguistic Intergroup Bias in a Natural Multiple-Comparison Setting 144
MEASURING INDUSTRY 5.0: A KPI-BASED APPROACH TO RESILIENCE, SUSTAINABILITY, AND HUMAN CENTRICITY 143
Do we need a strong captain to navigate the COVID-19 pandemic? Social identification, conspiracy theory beliefs, and the wish for a strong leader 141
Adolescents’ peer groups are all alike? A research on the different functions of group membership in adolescent peer groups. 137
Lewin 136
Gender stereotypes about food in pre-school children. 130
L’inserimento occupazionale dei giovani di fronte all’ambivalenza della flessibilità. 130
When a Politician Disappoints: The Role of Gender Stereotypical Expectations in Post-Scandal Judgment 126
Adaptive Coping Strategies at the Time of COVID-19: The Role of Social and General Trust 114
“Everything Will Be All Right!” National and European Identification as Predictors of Positive Expectations for the Future During the COVID-19 Emergency 113
Lewin: Teoria di campo 105
Veg*ns’ and omnivores’ reciprocal attitudes and dehumanization: The role of social dominance orientation, ingroup identification, and anticipated reproach 101
TAVOLA ROTONDA: LA PARTECIPAZIONE DEI GIOVANI ALLA POLITICA. 101
No one is saved alone: National and European identification as predictors of positive future expectations and lower need for a strong leader during COVID-19 pandemic 100
So Far, So Close: Identification with Proximal and Distal Groups as a Resource in Dealing with the COVID-19 Pandemic 94
Why adolescents peer group are not alike: the role of group functions. 89
IT’S A WOMEN’S JOB! GENDER STEREOTYPES AND HOUSEHOLD CHORES SHARING IN YOUNG MEN 85
Overeating May Influence Movie Choice: Restoring Gender Identity When Threatened by Food Consumption. 76
“Mi metto nei vostri panni”: effetti dell’espressione empatica nel discorso politico 74
Precarietà del lavoro - precarietà e ambivalenza nella vita quotidiana: Quali costi psicosociali? 70
Understanding Stakeholder Perspectives: A Qualitative Analysis of the SINFONICA Workshops on the Future of Connected, Cooperative, and Automated Mobility (CCAM) 47
Totale 13.771
Categoria #
all - tutte 38.548
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 38.548


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021571 0 0 0 0 0 65 86 73 68 105 109 65
2021/20221.018 52 66 41 92 87 58 33 82 158 78 157 114
2022/20231.463 116 121 99 132 115 153 68 143 153 79 98 186
2023/20242.384 119 111 153 226 280 248 296 225 103 196 223 204
2024/20253.907 197 146 242 317 618 461 293 301 364 264 397 307
2025/20262.415 415 261 477 570 559 133 0 0 0 0 0 0
Totale 13.771